Типи сайтів та їх особливості

Ви маєте свій бізнес? Розробляєте сайт для сімейної справи? Хочете представити своє портфоліо та резюме? Для кожної цілі є відповідний тип сайту, зі своїм функціоналом та фічами.
Ви маєте свій бізнес? Розробляєте сайт для сімейної справи? Хочете представити своє портфоліо та резюме? Для кожної цілі є відповідний тип сайту, зі своїм функціоналом та фічами.

У сьогоднішній статті Ви можете прочитати про основні типи сайтів та обрати найвідповідніший для свого проекту.

Сьогодні кожна компанія, магазин, сервіс, продукт, і навіть окрема людина може мати свій сайт. Проте всі вони різні. Кожен сайт переслідує свою мету та завдання.

Тож давайте розглянемо основні види, їх характеристики та маст хеви.
Хочеш стати Front-end розробником?

Сайт візитка

  • найчастіше односторінковий сайт, або такий, що має головну сторінку та кілька вкладок, де можна знайти профільну інформацію. Наприклад: головна сторінка про фірму та вкладки про історію створення, контакти, продукти тощо.

  • має на меті ознайомити користувача із діяльність компанії.

  • не передбачає конверсії.

  • найпростіший у створенні, найдешевший та передбачений для тих оунерів, що не ведуть бізнес в Інтернеті.

Лендінг

  • це сайт-презентація, де Ви можете представити свої послуги чи продукт.

  • односторінковий сайт, що пропонує інформацію про Вас, проте користувачі можуть залишити заявку на отримання якоїсь послуги чи розсилки.

  • найголовніша ознака лендінгу - зробити якусь дію. Наприклад, окрім розсилки, Ви можете купити квиток, зареєструватись на подію або одразу скачати документ чи презентацію.

  • зазвичай Ви просто скролите сайт, та шукаєте так всю інформацію.

  • недорогий, ефективний, аніж сайт-візитка, передбачений для власників бізнесу, що ведуть справи в інтернеті.

Каталог

  • це сайт із великою кількістю сторінок, розділів та підрозділів.

  • основним завданням сайту-каталогу є презентація переліку товарів чи послуг.

  • клієнти будуть мати постійний доступ до Ваших прайсів, описів продукції, нових надходжень товарів.

  • це не інтернет-магазин, тут клієнт може зробити замовлення зателефонувавши за контактним номером телефону, або написавши на пошту та уточнити замовлення.

  • не передбачає розробки складного функціоналу.

Корпоративний сайт

  • формує імідж компанії, залучає нових клієнтів, розширює вплив та створює позитивну репутацію.

  • містить повну інформацію про фірму, функціонал зв'язку, чат-боти, сервіси замовлення послуг або продуктів.

  • має складний функціонал, відносно дорогий у розробці та підтримці, потребує великої кількості часу для створення та тестування.

Інтернет-магазин

  • на відміну від сайту-каталогу, тут розроблений функціонал, що дозволяє зробити замовлення, вибрати варіант розрахунку, спосіб отримання замовлення та одержати рахунок на оплату.

  • спрямований на залучення лідів та клієнтів, створюється для продуктових компаній, що пропонують широкий спектр товарів чи послуг.

  • сайт має постійно оновлюватись, і при цьому не заважати потоку клієнтів.

  • сайт має бути гарно протестований на стрес та лоад навантаження.

  • зазвичай синхронізується з різними CRM системами для зручної комунікації менеджерів та клієнтів.
Портал
  • це сайт з посиланням на інші сайти з подібної тематики. Наприклад, Ви хочете знайти усі весільні салони, або спортивні магазини і при переході на портал, Ви побачите увесь перелік з короткою характеристикою та зовнішніми посиланнями.

  • тут можливий функціонал чату, переписки, коментарів щодо обраної тематики.

  • портали зазвичай створюються для вирішення конкретних завдань, тобто, як правило, є частиною бізнес-плану з відомою схемою монетизації.

  • створення порталу, як правило, має на увазі досить складну розробку, що зачіпає безліч аспектів від забезпечення швидкодії ресурсу на конкретному обладнанні до агресивних тестів з інформаційної безпеки.
Резюмуємо:

Хочете запрограмувати власний сайт?

Надсилайте заявку та отримайте деталі щодо курсу Frontend Developer →

Забронюй місце в групі та отримай вступні уроки безкоштовно!

Для того, щоб отримати актуальну інформацію про умови навчання, ціни і т.д., залиши заявку. Найближчим часом з тобою зв'яжеться наш менеджер, щоб відповісти на запитання.
Сформуємо цілі
Визначимо рівень знань
Розповімо про навчальну платформу